- Shakspear, som stadsteatern i Gävle säger.

Idag var jag till Stratsford, staden där William Shakespear är född och levde de första åren i sitt vuxna liv (citat: guideboken). Det var trevligt, en mysig liten stad - och lite roligt att få reda på så mycket om den gammla gubbstrutten. Ännu bättre var att jag hittade något jag letat efter i väldigt många år. En dagbok.

Mark skrattade åt mig för att jag blev så exalterad men, keep in mind, den är fanken gjord i äkta läder!



Kärlek i läder, jenny-style.



Ännu mera läderboksporr.



Och sist men inte minst: Mannen, myten och legenden Mark Everitt + en morgontrött Jenny och en kaffekopp.


Kommentarer
Postat av: Malin

Yeahhh, du överlevde high five :-D

Kan du ta emot mms på din mobil? Jag har en sinnessjuk bild jag vill dela med mig av, haha...

2010-11-16 @ 08:48:54
URL: http://privaterocklife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0